Kun kahvi palaa pohjaan

 





keskiviikkona, syyskuuta 17, 2003

Olen iloinen ja hyvin toimeentuleva …

Mindy pyytää bloggaajia tekemään seuranhakuilmoituksen työpaikkahaun hengessä. Minä en ole koskaan vastannut deitti-ilmoitukseen, sen sijaan työpaikkailmoituksia olen tehnyt sitäkin enemmän, joten koetetaan.

VAROITUS!
Koska olen onnellisesti naimisissa ja rakastan vaimoani ja tulevaa lastani, niin muistutan, että tämä on kuvitteellinen ilmoitus, joten siihen vastaaminen voi osoittautua suureksi pettymykseksi, eikä Ikuinen kahvitauko vastaa mistään, kuten ei ole aiemminkaan vastannut.

Hei Ikuinen haaveilija!

Kiinnostuin ilmoituksestanne deittisivuilla ja toivoisin, että huomioisitte minut kun valitsette itsellenne uutta ihmissuhdetta.

Intiimeistä ihmissuhteista olen kerännyt kokemusta viidentoista vuoden ajan. Useimmat kokemukseni painottuvat noin kymmenen vuoden päähän. Sen jälkeen minulla on ollut kaksi pidempää vakituista suhdetta, sekä muutama lyhyt harjoitteluluonteinen suhde. Useimmat suhteeni ovat päättyneet hyvässä yhteisymmärryksessä, ilman suurempia tappeluja. Uskon, että useimmat ex-kumppaneistani olisivat myös valmiita suosittelemaan minua ihmissuhteeseen kanssanne.

Olen 30-vuotias vakituisessa työssä oleva toimihenkilö Helsingistä. Olen opiskellut yliopistossa taloustieteitä.

Pidän veneilystä, vaikka minulla ei ole venettä. Olen kuitenkin harkinnut sellaisen hankkimista. Lisäksi pidän elokuvista ja lukemisesta. Olen myös hyvä ruuanlaittaja ja nautin seurasta ruuan ja juoman kanssa.

Sinun harrastuksillasi ei ole niin väliä, vaikka hyvä tietenkin olisi, jos ne yhdistäisivät meitä. Olen mielelläni valmis kokeilemaan myös uusia harrastuksia, jotta parantaisimme yhteistä aikaamme. Homeopatiaan ja erilaisiin uskonnollisiin lahkoihin suhtaudun kuitenkin varauksella.

Seksiä olen ilomielin valmis harrastamaan monipuolisesti molempien tunteita ja ideoita kunnioittaen. Mihinkään lainvastaiseen, tai sellaiseen mihin liittyy julkista nöyryyttämistä, en kuitenkaan suostu.

Koska olen luonteeltani onnellinen nautiskelija, on vartalooni kerääntynyt muutamia ylimääräisiä kiloja, mutta liikuntaa harrastavana olen hyväkuntoinen ja mielestäni ihan hyvännäköinenkin.

Tällä hetkellä olen erittäin toimivassa parisuhteessa, joten olen hiukka varovainen uusien suhteiden osalta. Olen kuitenkin kokoajan avoin uusille eteen tuleville mahdollisuuksille. Myös lyhyemmät osa-aikasuhteet tulevat kysymykseen.

Ota yhteyttä niin voimme jutella lisää siitä, mitä meillä on toisillemme tarjottavana. Parhaiten minuun saa yhteyttä moikkaamalla baaritiskillä.