Kun kahvi palaa pohjaan

 





keskiviikkona, lokakuuta 22, 2003

Ongelmatapaus


- Error# C00D11CD

- Mitäh?

- Sorry, no more help is available for this problem at this time.

- Joo. Joo. Tiedetään. Olemassaolon synnyttämä eksistentiaalinen ahdistus on välillä aika raastavaa.

- Windows ei kyennyt sulkemaan sovellusta.

- No toi nyt ei ollut mikään uutinen.

- Sulje sovellus painamalla OK

- No, vittuako minä sinun hommiasi teen? Jos se kerran sulkeutuu, niin miksi minun pitää painaa buttonia?

- Plugin not found

- Jumalauta mä olen tuhat kertaa kertonut sulle, että se QuickTime on ihan tossa noin. Ei se minnekään ole sieltä kadonnut. Aivan samassa kansiossa se on ollut aina ja tulee aina olemaan. Ymmärrä jo saatana!

- Mitään laitetta ei ole kytketty.

- Haista nyt vittu. Jos kerran mun puhelin löytää sut, niin mikä siinä on että sä et löydä puhelinta tai edes itseäsi?

-Suoritusaikainen virhe.

- Nyt mä lyön sua ... Äläkä saatana pistä sitä Internet Exploreria päälle.

- Error (kasa omituisia numeroita)

- Mä pistän kohta Lotus Notesin päälle, jos et lopeta tuota temppuilua.

- Yhdelle tai useammalle levyasemalle on tehtävä yhtenäisyystarkistus.

- Nyt mulle riitti! Mä lähden kahvitauolle ja puhumaan pomon kanssa vakavasti Macintoshiin siirtymisestä.