Kun kahvi palaa pohjaan

 





torstaina, huhtikuuta 29, 2004

mea : Wappuun laskeutuminen alkaa


Coffeebreak forever -konttorimme kahvihuoneen pöydällä on lojunut Wappulehti jo pitkään. Pojat varmaan tuoneet sen wessasta tänne. Mitäs täällä on.....

Viisi sairaalan kirurgia on kahvitauolla ja keskustee työstään.

1. kirurgi: "Minä tykkään eniten leikata kirjanpitäjiä. Kaikki niiden sisuskalut on numeroitu".

2. kirurgi: "Minä taas tykkään eniten leikata kirjastonhoitajia. Niiden kaikki sisäelimet on aakkosjärjestyksessä."

3. kirurgi: "Minun mielestä sähkömiesten leikkaukset on ne helpoimmat. Kaikki osat on merkattu eri väreillä.

4. kirurgi: "No minun mielestäni insinöörit ovat kyllä parhaita asiakkaita. Ne on aina niin ymmärtäväisiä, kun jälkeenpäin on jokunen osa jäänyt ylimääräiseksi."

5. kirurgi: "Minä valitsen ihan varmasti pomot parhaiksi. Niillä ei ole sydäntä, ei selkärankaa, eikä munia ja niiden pään voi vaihtaa takapuoleen ja päinvastoin, eikä kukaan huomaa mitään.